scrolling text

Selamat datang ke blog HackingSoftware41. Selamat membaca. Jangan lupa lawati www.jomgegar.com jumpa anda disana

ads

loading...

Wednesday, September 4, 2013

[e-Book sHare] Reverse Engineering Code with IDA Pro




Assalamualaikum semua pembaca blog hackingsoftware41 ni. Entry kali ini aku hanya nak kongsikan sebuah e-Book yang memberi tunjuk ajar kepada kita untuk kaedah RCE ( reverse engineering code ) Aku tak berapa pandai bab-bab RCE ni masih dalam pembelajaran. Ni gambar buku yang aku maksudkan tu. Tengok kat bawah ni



Sapa-sapa yang sukakan buku ni boleh lah download kat link yang aku bagi kat bawah ni k. Nanti dah pandai kongsi lah dengan aku. Boleh jadi admin untuk page ni jugak.Aku tak sempat sangat nak update blog aku ni.Tq

Download link

No comments:

Post a Comment