scrolling text

Selamat datang ke blog HackingSoftware41. Selamat membaca. Jangan lupa lawati www.jomgegar.com jumpa anda disana

ads

loading...

Monday, September 23, 2013

[e-Book] metasploit toolkit for penetration testing exploit development and vulnerability research


hujan la pagi ni..aduiii

Salam kawan-kawan ku sekalian, apa khabar korang? macam mana dengan kehidupan korang semua? bagus? tak bagus? New entry kali ni aku hanya nak share collection aku ni.. Hanya untuk kita berkongsi harta benda yang aku simpan ni.. mengenai "metasploit-toolkit-for-penetration-testing-exploit-development-and-vulnerability-research" .. Sapa-sapa yang pandai dalam metalsploit ni boleh la buat tutorial video, pastu korang bagi link kat aku nanti leh aku publish dalam blog aku ni. Kita berkongsi ilmu yang kita ada kan bagus hehe..






No comments:

Post a Comment