scrolling text

Selamat datang ke blog HackingSoftware41. Selamat membaca. Jangan lupa lawati www.jomgegar.com jumpa anda disana

ads

loading...

Monday, September 30, 2013

[inFo] Subscribe and get update from your favourite blog/website using sharpReader / Kemaskini blog / website kegemaran anda melalui sharpReader

PERKONGSIAN ILMU ADALAH SATU KAEDAH YANG SANGAT BAIK UNTUK KITA SESAMA INSAN. GUNALAH DENGAN CARA YANG HALAL DAN TUJUAN YANG BETUL.

Assalamualaikum semua sahabat pembaca sekalian. Korang apa khabar? Semoga kalian semua sihat hendaknya. Untuk adik aku > Hisyan > Boleh buat rujukan kat blog cik ni, kalau ada yang tak faham meseg ja terus thru phone. Entry kali ni aku nak kongsikan dengan korang cara-cara nak dapatkan update dari blog-blog kegemaran anda. Senang kata korang dapat update terkini dari blog-blog kegemaran anda tersebut. Aku terpaksa gunakan bahasa baku sebab aku dah set translator dalam blog aku ni supaya ianya dapat pengunjung dari luar negara.

Kamu boleh lihat video di bawah ni untuk lebih faham tentang sharpreader ini.









No comments:

Post a Comment