scrolling text

Selamat datang ke blog HackingSoftware41. Selamat membaca. Jangan lupa lawati www.jomgegar.com jumpa anda disana

ads

loading...

Saturday, April 27, 2013

Crack WPA menggunakan gerix iT Solution (wordlist)

JANGAN DISALAHGUNAKAN, KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB DIATAS SESUATU YANG BERLAKU, SEKADAR UNTUK BERKONGSI SAHAJA

Salam kawan-kawan aku yang aku sayangi sekalian, korang dah bangun ke belum? haha dah sarapan ke pagi ni? Entry kali ni aku nak bagitahu korang tentang cara-cara nak crack wpa menggunakan gerix it solution ni. Kita boleh dapatkan gerix ni dalam OS Backtrack 5 release 3 kalau tak silap aku la. Ia amat mudah sekali, hanya klik-klik sahaja tak memerlukan kita taip command dalam ruang shell tu. Tapi konsepnya tetap sama jugak iaitu kita mesti handshake dengan wifi tu dan seterusnya kita attack password menggunakan wordlist yang kita ada, ini lebih kurang bergantung pada nasib sahaja, kalau password tu ada dalam senarai wordlist kita maka problem is solve. Kalau tak ada, maka terpaksa terima la dan gunakan kaedah lain seperti pergi depan rumah dan terus tanya password wifi tersebut. Korang boleh tengok dalam video yang aku buat ni. Dalam video ni aku gunakan Backtrack 4 sahaja, so maknanya Gerix ni mesti ada dalam Backtrack 5 lah k.




Jangan lupa lawati JomGegar Comunity dan tell where you come from? hope you mention my blog's name there





Sebelum korang jalankan aktiviti ini korang kena pastikan korang dah ada wordlist yang hebat-hebatlah k, kalau tak kerja korang akan terbantut la.Cara-cara nak buat wordlist dalam youtube pon banyak. Korang cer tengok dan selak-selak youtube ni.

Selamat mencuba dan berjaya!!

No comments:

Post a Comment