scrolling text

Selamat datang ke blog HackingSoftware41. Selamat membaca. Jangan lupa lawati www.jomgegar.com jumpa anda disana

ads

loading...

Friday, May 3, 2013

Video - Crack Wpa Handshake file.cap dengan menggunakan Aircrack-ng GUI 1.1 dalam window 7


JANGAN DISALAHGUNAKAN, KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB DIATAS SESUATU YANG BERLAKU, SEKADAR UNTUK BERKONGSI SAHAJA

Salam kawan-kawan yang aku kasihi, berjumpa lagi kita pada pagi ini untuk berkongsi ilmu dalam rangkaian perhubungan seharian kita. Pada entry kali ini, aku nak tunjukkan korang cara-cara nak crack wpa.cap dengan menggunakan tool AIrcrack-ng GUI version 1.1 dalam windows 7 (how to crack wpa.cap using aircrack-ng in win 7) haha .  Kadang-kadang manusia tak reti @ tak faham dalam bahasa melayu so aku tulis la sikit dalam bahasa inggeris semoga ia nya membantu pemahaman korang dalam kegiatan ***** wifi ini. Korang boleh tengok aku punyer tutorial dalam video yang aku letak kat bawah ni, sori la kalau video aku ni kurang menarik, aku malas nak buat tutorial melalui snapshot la sebab aku tak rajin sangat sekarang.Apapon korang tengoklah video ni, kalau tak faham, tinggalkan komen kat bawah ok.










Korang boleh download aircrack-ng ni dengan lawati jomgegar.com
link aku ada bagi kat sana, korang kena register la dulu ok.


Korang tak perlu install tool ni dalam VM, just install dia dalam real machine ja iaitu real windows korang ye. 
Korang mesti kena ada handshake .cap dan wordlist yang baik untuk success dalam kerja ni. Selalu kalau kita attack wpa tu dalam susah sikit nak dapat .cap yang handshake, caranya korang hantar authetication beberapa kali pada network wpa tersebut supaya client yang ada dalam network tu reconnect dengan wifi tersebut, bila dia reconnect maka korang akan dapat la handshake punya .cap, .cap ni la yang korang ambik dan masukkan dalam aircrack-ng GUI untuk di crack. Wordlist adalah penting, berjaya atau tak berjaya bergantung pada wordlist korang la ye. okey lah, aku dah ngantuk la, semoga korang berjaya laksanakan kerja korang ni dengan sabar.




No comments:

Post a Comment