scrolling text

Selamat datang ke blog HackingSoftware41. Selamat membaca. Jangan lupa lawati www.jomgegar.com jumpa anda disana

ads

loading...

Saturday, April 27, 2013

Jumpa saya di Jom Gegar Community (learn RAT, Keylogger, Wifi Hack)

JANGAN DISALAHGUNAKAN, KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB DIATAS SESUATU YANG BERLAKU, SEKADAR UNTUK BERKONGSI SAHAJA

Salam kawan-kawan, hari ini pada malam ini saya nak war-warkan pada tuan-tuan dan puan-puan tentang satu komuniti yang kita dapat belajar banyak subject tentang dunia maya internet ni. Cuba korang view link ni.             
      >>>> >>>>>>>     Jom Gegar    <<<<<<<<<<<



Korang register kat Jom Gegar dan korang masuk dalam section introduce dan kenalkan diri korang, korang datang dari mana. Bagitau korang kenal jom gegar dari mana2 atau dari mana2 website atau juga melalui blog.





Korang apabila dah register dan korang log in dalam Jom Gegar ni, korang boleh view apa-apa sahaja yang korang nak. Kalau boleh korang jadi "donator" la aku sarankan korang derma sedikit untuk menaikkan nama Jom Gegar ni di mata dunia untuk jadi seperti Hack Forum yang popular tu..Selain itu korang dapat advantage hasil dari perkongsian rezeki bersama. Lagipun Comunity ni berperanan juga untuk spreadkan islam pada dunia dan memartabatkan islam di mata dunia, selain itu kita juga dapat menarik minat seseorang tentang keistimewaan islam.. moga berhasil dengan jayanya.. sama-sama kita memartabatkan islam di mata dnuia.

See you all kat sana......




No comments:

Post a Comment