scrolling text

Selamat datang ke blog HackingSoftware41. Selamat membaca. Jangan lupa lawati www.jomgegar.com jumpa anda disana

ads

loading...

Wednesday, January 2, 2013

Reboot from cd and How to crack WPA

JANGAN DISALAHGUNAKAN, KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB DIATAS SESUATU YANG BERLAKU, SEKADAR UNTUK BERKONGSI SAHAJA


Assalamualaikum kawan-kawan blogger yang aku hormati sekalian, kita berjumpa lagi di lain entry malam ini. Aku nak tido tapi teringat lak nak update blog aku ni. Kali ni aku nak tunjukkan pada korang macam mana nak REBOOT PC from CD dan seterusnya nak crack wireless WPA encryption yang power tuh. Aku akan bagi korang link dan korang tengoklah sendiri ye. Moga korang faham dengan mudah. Aku rakam sendiri video yang akan aku link nanti kat entry kali ni. Ada sahabat kita yang tanya aku macam mana nak REBOOT from cd, dia kurang arif sebab dia bukan tahu sangat bab-bab mengenai kemahiran Internet ni. So, aku pon buatlah video ini untuk dia dan seterusnya aku LINK kan video ini dalam blog aku kali ini.

Amboi panjang plak karangan aku kali ini, mesti hangpa boring kan. OK, aku pendekkan cerita lah
korang boleh tgok video tu kat bawah ni

Reboot from CD and Crack WPA Wireless Encryption, See the video here



   ok, kat atas ni adalah video dia, kalau korang perlukan iso beini ini, korang bagitau kat komen ye, kalau ada permintaan baru aku upload kan untuk korang. MOOD malas nak upload hahahhahahahahhahahah

 THANKS KAWAN-KAWAN

2 comments:

  1. tuan empunya blog, boleh bantu sy tak? ambik kan balik facebook kawan sy? tolong tuan empunya

    ReplyDelete
  2. sy pon same jugak, ade nak mintak tolong sikit dengan saudara, itupun sekiranya saudara sudi membantu

    ReplyDelete