scrolling text

Selamat datang ke blog HackingSoftware41. Selamat membaca. Jangan lupa lawati www.jomgegar.com jumpa anda disana

ads

loading...

Saturday, January 12, 2013

Fud RAT server menggunakan Agies Crypter


JANGAN DISALAHGUNAKAN, KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB DIATAS SESUATU YANG BERLAKU, SEKADAR UNTUK BERKONGSI SAHAJA

  Assalamualaikum kawan-kawan yang aku sayangi semua, apa kabar? okey tak? Sory lama tak update blog ni oleh kerana tiada berkesempatan, sibuk dengan kerja, atas permintaan kawan-kawan aku yang tercinta, aku update blog. Kali ni aku nak tunjukkan korang korang satu kaedah yang boleh menyebabkan antivirus lepaskan kita punyer RAT server. Seperti yang kita sedia maklum, jika diikutkan semua anti-virus akan detect kita punyer server tu. 


Ok, korang pernah menggunakan Agies crypter tak? Aku ajarkan korang cara-cara nak gunakan Agies crypter ni, Agies ni aku syorkan korang masukkan ataupun korang gunakan RAT server dari darkomet. kalau cybergate ianya tak berkesan. Sebab aku dah test menggunakan Cybergate tapi anti-virus still detect.

Untuk Tutorial ni, korang kena get ready benda-benda yang seperti kat bawah ni:-
     - Agies Crypter 1.8 with 2 stub
     - RAT server by Darkcomet atau darktheater
   

>>ok lepas korang dah download file aegis crypter tu, korang open it
>> korang buat macam mana yang aku tunjukkan dalam gambar kat bawah ni




>>lepas korang dah klik crypt, korang namakan file korang tu. letak je name ape-ape pon yang korang rase
     ianya bersesuaian dengan apa yang korang nak buat.

>>siap server tu, korang boleh lah test pada mangsa-mangsa sedia ada korang kat darktheater tu, tgok lah
     keberkesanan nya

GOOD LUCK FRIENDS

1 comment: