scrolling text

Selamat datang ke blog HackingSoftware41. Selamat membaca. Jangan lupa lawati www.jomgegar.com jumpa anda disana

ads

loading...

Sunday, October 6, 2013

Laporkan kepada Facebook tentang kematian seseorang pemegang akaun / Special Request for Deceased Person's Account


Assalamualaikum semua kawan-kawan, sahabat yang mengenali diri aku, pembaca blog hackingsoftware41 ni. New entry kali ini aku memang kena buat sebab aku rasa bertanggungjawab terhadap isu ini. "Laporkan kepada Facebook tentang kematian seseorang pemegang akaun / Special Request for Deceased Person's Account" Ramai yang PM aku untuk bantu mereka hack facebook pemegang akaun yang telah meninggal dunia. Untuk pengetahuan kawan-kawan pembaca, sekarang aku tengah sibuk study dan tak ada banyak masa untuk bantu korang solve problem korang ni. Bukan aku tak nak tolong, tapi aku asyik ada class. So entry ni aku nak korang manually report kat facebook tentang niat korang nak deactivate facebook seseorang yang telah meninggal dunia. Cara-cara nya senang sahaja, facebook.com akan respon terhadap request korang.Tambahan pula, kalau request tu datang dari family members lagi bagus.. kita ada cara halal, kita guna cara halal la kan? Tak perlu kita nak hack facebook itu.

Kat bawah ni ada gambar dan video tutorial..



Korang klik kat link ini > http://adf.ly/X9I68 > Isi dan penuhkan segala maklumat yang facebook.com minta.

Another link > http://adf.ly/X9IAF




Harap-harap korang dapat buat yang terbaik untuk family korang. Aku minta maaf atas kesulitan yang berlaku.

Allah Maha Besar..

No comments:

Post a Comment